Welcome to Lookedon!

Lookedon is a place to browse pictures posted on Twitter. You can use it as your own photo album that automatically collects all pictures you post on Twitter from different sources. Or you can use it to see what your friends and favorite celebrities are up to.

Close

Lexi Diamond

San Fernando Valley, CA
~your favorite little doll, Lexi Diamond *official twitter*~


Lexi Diamond's photos 109 photos

Hopefully shooting in @JOJODNB 's vid this sat. follow back already lol #LA #DopeCity #PrettyGirls http://t.co/LbtrCVEmy3 38 views View photo
https://t.co/rEnQSgUafJ <new ringtone :) http://t.co/uBUZR40fip 7 views View photo
https://t.co/KG9lhnEOfB boys frm my hometown :) @JOJODNB #dopefreshnation #ThrowbackThursday http://t.co/scTfiVMXpE 32 views View photo
RT @Petersonins: @lexi_diamond Don't let stupid people make you stupid.... Let Karma in, and watch http://t.co/YIOFzOFwSK 32 views View photo
@JOJODNB 's new vid "lemme have it" check it out #WakeNBake #DNBFILMZ https://t.co/nzW33KLywd http://t.co/vpy4tqtj4U 33 views View photo
bedtime early. gonna watch sum @DGK vids . n have dreams of marrying all of them. #fuckeverybody #sweetdreams http://t.co/eOW6rqmXU6 39 views View photo
Xoxxx http://t.co/B9QneyFpjd 20 views View photo
"Even in her will, Keep it trill. Shake it it all for satin, just to paint her nails n pay her bills" -ASAP rocky :P http://t.co/KvF4XpX2mX 18 views View photo
http://t.co/1pcjMgOUTJ 31 views View photo
Obsessed with baths lately :p http://t.co/UjjEVFFLld 23 views View photo
Barely even spring and it was beautiful at the beach yesterday :) http://t.co/6PIXDXKSfM 27 views View photo
http://t.co/jDZ07U6Mjz 25 views View photo
I miss my baby :( http://t.co/RJDaRTPCNd 28 views View photo
:) http://t.co/Bv6XztZZx7 8 views View photo
http://t.co/6qjUWhoAL0 24 views View photo
My phones wallpaper lol. #exboyfriends #sigh #misshim http://t.co/RWnOh4FRKp 10 views View photo
RT @BigBootyTweakin: WCW: I wonder what it's like to be noticed and followed by my idol 😍😫 @lexi_diamond http://t.co/PdRmOPbT6l 24 views View photo
RT @LoquitasDeAbajo: #ThingsIwantForChristmas @lexi_diamond wearing red lingerie πŸŽ…πŸŽ„πŸŽπŸŽ€βœ¨β€ http://t.co/IyrshM5A2I 12 views View photo
My wallper would be that #illumanticproduct http://t.co/9PFAd66ObI 25 views View photo
:) me and my little dog http://t.co/sbmSnFaVhm 34 views View photo
Cant sleep so ill post a boobie pic :) http://t.co/bCzG9NavRg 37 views View photo
:) http://t.co/lXQlTuG1dP 36 views View photo
<3 http://t.co/BGv00nUGkc 11 views View photo
Shower time biiish :P http://t.co/oZ75XNDokD 12 views View photo
my hair looks blue. Lol http://t.co/HKoR7XzKxU 30 views View photo
:] http://t.co/g0aPvoIDqb 19 views View photo
Meoww :-P http://t.co/pxo5CdtLMW 16 views View photo
more bootayyy http://t.co/DLuwFjcSal 7 views View photo
workin on that booty http://t.co/oVPXQhPL3W 11 views View photo
RT @Twistys: Be spontaneous. Let’s get naked w/ @lexi_diamond # Porn #NSFW>>> http://t.co/OvrG2Slo2s 37 views View photo
Good job Henry mayo hospital. Best IV removal ever #IdiotsEverywhere http://t.co/lOkPxXQT0w 28 views View photo
RT @pornlove1983: Absolutely love this @lexi_diamond scene from So Young So Sexy POV3. #perfection http://t.co/sHaiTRWpTS 8 views View photo
http://t.co/LydHXldGzf 39 views View photo
http://t.co/4AgJ3ck8P5 21 views View photo
Sound junkie http://t.co/fL6QsgTiGL 34 views View photo
RT @ScrewedUpCee: Black and red laces on my number 3's @FreddieGibbs http://t.co/pxSoIZuzQB 31 views View photo
Me and my baby earlier 😊 http://t.co/8KL7rKLOSE 21 views View photo
Best avi:) http://t.co/xNG2qjMOlc 15 views View photo
@KennethRaw ... there ya go http://t.co/Jt61ZCBJ6Q 10 views View photo
:) http://t.co/IcBcGrj6qF 29 views View photo
Sunday funday...lol http://t.co/BnspccDB 28 views View photo
:) http://t.co/UIV5PuNY 34 views View photo
�� http://t.co/oUGRgURI 40 views View photo
�� for u http://t.co/iJ953FXd 46 views View photo
��cozy http://t.co/F0weXSIX 32 views View photo
Sweet dreams http://t.co/VUOPLfht 28 views View photo
she needs a car seat ,lmao http://t.co/RhfpVZKx 31 views View photo
to complete your weekend :) http://t.co/eEmCrvk4 47 views View photo
perfect snuggle weather :} http://t.co/KtPC4roM 29 views View photo
Cuddly :D http://t.co/kff5C1as 27 views View photo
Sweet dreams <3 http://t.co/hKF9kPQP 36 views View photo
Step one , lol http://t.co/py1aCYhf 37 views View photo
goodnight :]] http://t.co/zTPHFnQQ 34 views View photo
Woaa ..lol http://t.co/GdejB0Nw 31 views View photo
OG + OC :P http://t.co/HWsXaoSi 32 views View photo
New toy:} http://t.co/9Fxl5CFu 32 views View photo
Fibonacci code:perfect example:P http://t.co/5M3tyW8e 24 views View photo
:O http://t.co/IDBRn9CD 38 views View photo
<3 http://t.co/n1xiItUv 29 views View photo
Black label, never fails...lol http://t.co/pDfwUp2w 17 views View photo
<3 http://t.co/99LLDBi0 18 views View photo
running a little late, sry 420 ..lol http://t.co/JIDTIuXm 23 views View photo
Today in 1969, 4 young men crossed the road and made history. http://t.co/hdlzoNBt #AbbeyRoad 23 views View photo
:P earlyyyy http://t.co/XzXlV9AV 30 views View photo
I want this,plz tell me how i can get it...lol :) http://t.co/raQsEAgf 33 views View photo
. http://t.co/gyY9FlO0 24 views View photo
sooo HOT today faaack, lol http://t.co/WCY0ubkq 21 views View photo
bans:) http://t.co/wpkxkwek 27 views View photo
Xoxo http://t.co/h3W3QjoH 41 views View photo
New BeBe violet top http://t.co/vDEEQ9cP 32 views View photo
View from my new place, not bad? http://t.co/T80PCl10 27 views View photo
High lights;) http://t.co/29O8FQPw 40 views View photo
:)) http://t.co/rxvreYgk 44 views View photo
Bed head http://t.co/fKOoVAF8 20 views View photo
:) http://t.co/rhhfKTzk 27 views View photo
BAM http://t.co/i2sedOy9 24 views View photo
Lamb<3 http://t.co/dpJmkfRj 38 views View photo
:P http://t.co/yJBlGTmU 26 views View photo
^^^my fantasy tonight..lol http://t.co/SQjlvEPt 26 views View photo
just got home, my tired face. lol http://t.co/dSKXxRnF 27 views View photo
ok this is real , lmao http://t.co/PElg0YYi 27 views View photo
Nylon:) http://t.co/2kKIcxtl 24 views View photo
Lexi bootyxoxo http://t.co/6XlvRfPe 18 views View photo
<3 http://t.co/voPhhAAm 17 views View photo
My mom is the shit, happy mothers day!:) http://t.co/TvYUVM2X 22 views View photo
bad:} http://t.co/SbtXjpmJ 23 views View photo
<3 http://t.co/erBAfl1A 23 views View photo
Seeing red ;) http://t.co/56mLzgYR 21 views View photo
Bomb http://t.co/xTD59YaX 27 views View photo
Turquoise http://t.co/vxhUjeI7 26 views View photo
Snack time;) http://t.co/ph9MWi3J 23 views View photo
No extensions, what do u think?:) http://t.co/m2WP7Dvp 42 views View photo
Xoxo http://t.co/q39ozOvN 14 views View photo
My baby:] http://t.co/TSnAytpC 28 views View photo
Belly:) http://t.co/ENnuB4j7 34 views View photo
<3 http://t.co/RjkHqMyb 17 views View photo
Beautiful http://t.co/9MzGibfs 24 views View photo
early booty :) http://t.co/tf7I8bQq 32 views View photo
<3 http://t.co/UB5LGMAF 28 views View photo
@lukansanchez barbie boooobz:D 1,256 views View photo
Cowabunga 6,277 views View photo
Ribeye roast, better than chocolate candy 3,146 views View photo
Don't ever let an asian guide you out of a parking space... No offense Asians. i luv you, but damn lol 3,254 views View photo
Omg someone sent this to me! Looks like she's naked! Haha http://t.co/erV3bH8I 34 views View photo
best lunch everrr, thank u San Pedro #bomb 2,650 views View photo
20/20 vision :]] 5,641 views View photo
no makeup, new glasses #lazyasfuck 6,992 views View photo
.. 3,807 views View photo
:P 3,672 views View photo

You can also try:

Jen de Mesa
@jendemesa
Ursula Mayes
@ursulamayes
Gracie Warrick
@brandehhh
Allison Mack
@allisonmack
Mikaela Lagdameo
@mikaelamartinez